Nytt material - INSPIRATION

Har hänt en hel den senaste veckan vill jag lova. Det mesta hör inte hemma här på min smyckesblogg så den som är nyfiken får kika in min "vanliga" blogg.

På smyckesfronten går det också undan och det är så himla roligt! Väntar på lite material som jag beställt så att jag kan skicka dom färdiga smyckena ut till kund. Vi är helt enkelt fler än mig som väntar på den leveransen, hihi. Har inte kommit något paket idag så det dyker med största säkerhet upp hos mig imorgon, då kan jag göra klart allting och skicka till min kund så hon får dom på fredag. Perfekt med nya smycken inför helgen! :)

Själv har jag lite idéer, som vanligt, men jag undrar vad ni tycker. Skulle helt enkelt gärna vilja ha eran hjälp!

Vad tycker ni om jul-smycken, tex ett armband med en snöstjärna, pepparkaksgubbe eller snögubbe på? Eller en smal tunn kedja med en fin snöstjärna i strass på?
Lämna gärna en kommentar om vad ni tycker om mina förslad. Isåfall beställer jag hem lite material med just julmotiv. Jag är en tjej som älskar julen, så inte mig emot!

INSPIRATION!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0