Höstens nya designer - nya smycken!

Här kommer lite blanade bilder på det jag suttit och jobbat med idag! Några armband är inte riktigt färdiga än men dom fick vara med på min lilla photoshoot ändå. Vi var hos en tjej i Åsa som säljer material till bra pris och det var helt underbart att shoppa loss där. Jag har bunkrat upp ordentligt så detta är bara början och jag hoppas att ni gillar vad ni ser!
Ni vet väl att ni beställer era favoriter på [email protected]?!
Eller lämna en kommentar här på bloggen.

Jag lägger upp en bild på allt smått och gott. Detaljbilder kommer att komma upp tillsammans med priset på mina smycken allt eftersom. Vi kan ju inte ta allt det roliga på en gång, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0