Handla nytt material imorgon!

Vill säga hej till alla gamla läsare/kunder, hej till alla nya läsare/kunder, hej till hösten och framför allt hej till ny inspiration!
Jag har inte gått och trillat av pinnen och inte heller lagt ner mina smycken. Snarare tvärtom!
Jag har en massa nya idéer i min skalle och några av dom skall bli verklighet redan denna veckan. Jag kommer absolut att hålla er updaterade.
Imorgon tar jag ett steg i rätt riktning vad gäller mina tankar och idéer. Jag och Sofia skall ner till Åsa och handla hos en tjej som säljer smyckesdelar och tillbehör. Har velat åka dit så länge men det har inte riktigt passat.
Skall bli så kul att shoppa loss och bunkra upp ett lager inför hösten, vintern och dess beställningar.

Häng med på min resa, för nu kör vi!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0