Armband - Mocka med berlock samt kedja




Armband - mockaband med olika berlocker/budskap - 79kr utan kedja - 89kr med kedja!
Finns i olika färger, här i GRÅ, LILA och SVART, samt med olika berlocker. Du bestämmer själv vad du vill ha på ditt armband!

Vill du beställa något av mina smycken? Skriv en kommentar här i bloggen eller maila mig på [email protected]. Välkommen! :)
Ps, två av armbanden på dessa bilderna var inte färdiga då bilden togs. Ville mest bara visa er att dom finns i olika färger osv.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Åh tack vad du är gullig. Visst är dom snygga? Gillar mockabanden men dock tycker jag väl inte att berlockerna är så manliga?! Ska kika lite mer på det. Jag har ju inte gjort några herr/killsmycken hitills men har börjat spåna på lite idéer. Har nämligen köpt in ett läderband, som förvörigt luktar jätte gott, haha och har tänkt att göra nått snyggt av det! Håll utkik! Kram

2011-10-15 @ 17:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0