Bildregn - Nya smycken!

Hej! Beställningarna rullar in och det är så roligt. Har fått en del beställningar från jobbet faktiskt. Fick nämligen en förfrågan av min chef om jag inte kunde ta med mig och visa vad jag gör för smycken. Självklart gjorde jag det, en strålande idé.
Så två kvällar förra veckan satt jag och knåpade ihop både armband, örhängen och halsband som jag sedan tog med till jobbet och lade upp på ett visningsbord i vårat peronsalrum. Himla trevligt!
Men vad svårt det var att välja vad för smycken jag skulle ta med mig och visa.. Det är därför bloggen är så bra, för här lägger jag upp allt jag gör och då kan man själv, i lugn och ro, titta och hitta nånting man gillar.

Ikväll kommer det ett bildregn på mycket nya smycken men även gamla favoriter!
Kommer även att sitta ikväll och imorgon med de beställningar jag har fått. Kul!
Håll utkik så hörs vi ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0