Ett nytt smycke för varje veckodag!

ÄNTLIGEN!
Flytten är avklarad (därav detta stora uppehåll) och jag är i fullgång med mina smycken igen.
Bara den här veckan har jag fått beställningar på 2 armband och 2 halsband så jag har haft fullt upp. Jag vill passa på att välkomna er till min smyckesblogg som den så fint kallas. Kanske ursäkta mig lite granna för det förra inlägget då ni fick upp förhoppningar på en start, som aldrig kom. Här kommer jag att lägga upp alla mina nya designer och bilder på de smycken som jag säljer!
Min idébok är full(!) och jag sprudlar av ideér. Det är så kul och jag vill säga välkommen tillbaka till mig själv och till L Collection.
Denna veckan är mitt mål att lägga upp nya bilder på nya smycken varje dag. Alltså 7 nya bilder att frossa i!
Nu kör vi! / Lina Petersen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0