Jobbar

Skall precis sätta mig och göra lite smycken som jag har beställning på. Det är ganska mycket att hålla i huvudet nu, jag borde ha en kalender eller någon bok där jag skriver ner då folk beställer och när det skall vara färdigt. 
Jag har två armband, två halsband och en fotlänk att göra nu. Dessutom har det ploppat upp två nya armbands ideér i min skalle som jag tänkt göra till mig själv och för att visa er. Men jag känner att tiden inte riktigt hinner till. 
Det ena armbandet som ploppade upp i huvudet på mig härom kvällen är mer ett höstsmycke, så det passar bra efter sommaren. Till min kommande höstkollektion.

Eftersom jag slarvade med att ta bilder på det senaste armbanden så tänkte jag vara extra duktig idag!
Men först skall det bli färdigt. 
Hej så länge!
Update, har numera 5 armband att göra! Kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0