Earrings

Imorgon är det måndag igen och trots semester så skall jag skicka iväg två paket imorgon med posten. Det är nämligen grymma tjejer som gillar mina örhängen! Så kul! 
Så nu hur jag faktiskt fått sålt ett par av varje örhänge jag gjort. Det är alltså en glad Lina den här regniga söndagen. Gav mamma ett armband i sommarpresent, det blev fruktansvärt uppskattat. Varför inte ge din mamma eller någon du tycker om en sommarpresent du med? För ni vet väl att ni lätt som en plätt kan beställa mina smycken och ge bort! Antingen lämnar ni en kommentar här på bloggen eller slänger iväg ett mail till [email protected].

Örhängen - Fjäder/Döskalle 99:-


Örhängen - Peace 89:-


Örhängen - Kors 95:-






Kommentarer
Postat av: Bella davis

Heej fin blogg du har och fina smycken :)

allt bra med dig :)?

Kolla in min blogg om du är intresserad av mode eller vill följa en 18 årig Modell tjejs framgång i New York.

2011-07-25 @ 06:50:45
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0