3 nya armband och 2 par örhängen!

God kväll! Har precis fått 3 armband och 2 par örhängen gjorda. Supersnygga och jag själv är riktigt nöjd. För en gång skull gjorde jag smycken till mig själv och inte till andra. Tolka mig rätt, jag älskar att sälja mina smycken men det är så roligt att göra sina nya ideér (hely nya designer) och sedan använda dom själv!
Sitter dock inte på min dator så bilderna lägger jag upp imorgon. Stay tuned!
För er som väntar på att få se armbanden och örhänget jag gjorde i fredags kommer detta också på bild imorgon.
Ha det gott!
Ni vet väl att ni beställer det ni gillar, antingen till er själva eller till någon ni tycker om på: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0