Fredag - Höstens mest populära

God kväll! Jag ska vara rak och ärlig ifrån början, jag hade tänkt att skita i dagens inlägg eftersom jag inte har hunnit att ta kort på ett av mina nya armband (som jag gjorde till mig själv förra veckan). Men icke sa nicke, jag hade nog inte kunna lägga mig med ett bra samvete då eftersom mitt mål denna veckan var att lägga upp ett smycke för varje ny dag.
Så hur löser vi nu den här situationen då? Jo, jag lägger upp några bilder på det armbandet jag sålde mest av i höstas/somras (lägger upp i två olika färger) Smart drag va?
Detta är ett av mina favorite armband, helt klart!
Ha en bra fredagkväll. / Lina

Vill bara lägga till att detta armbandet även går att beställa med röd, lila och blå Converse-sko. Så coolt! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0