Den som väntar på nått gott

Vi höjer spänningen lite till va?.. Mitt lim är slut vilket resluterade i att jag inte kunde göra halsbandet med den nya tekniken som vi såg fram emot. Men deppa inte ihop för det! Jag tog kort på materialet jag ska använda till halsbandet, så vi kan väl kalla det en liten "tjuvkik". Armbandet som jag gjorde förra veckan och som faktiskt just nu pryder min högra handled kommer också upp på bild. Hoppas ni har en trevlig kväll ändå!
Jag själv ligger med feber så det blir nog inte att jag kommer iväg för att köpa nytt smyckelim imorgon, tyvärr. Men den som väntar på gott .. Eller hur är det man säger?






Ni vet väl att ni bara säger till om ni är sugna på att beställa?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0